Novo leto, nova jaz?

IMG_20180112_105245-01.jpeg

Pozdravljeni!

Že kar nekaj časa je minilo od moje zadnje objave na blogu, ki sem jo napisala nekje v avgustu (če se ne motim). V teh 5 mesecih se je zgodilo ogromno stvari, rezultat vsega skupaj pa je ta, da sem trenutno točno tam, kjer si želim biti. Vsaka situacija, ki se je zgodila, priložnost, ki sem jo sprejela z odprtimi rokami, nova poznanstva, ki so mi polepšala zadnjih nekaj mesecev in predvsem ljudje, s katerimi sem preživela svoj čas – vse to je doprineslo k temu, da sem leto 2017 zaključila na najboljši možen način in komaj čakam, da vidim, kaj vse se bo zgodilo v letu 2018.

Leto 2017 je zame bilo zagotovo eno izmed najbolj poučnih let. Kot vsak človek, sem tudi sama imela ogromno vzponov in padcev, lepih in manj lepih trenutkov, pozitivnih in negativnih oseb, ogromno ponujenih priložnosti in (žal) veliko takšnih, ki jih nisem sprejela. Na prejšnje leto ne gledam z nikakršnim obžalovanjem, ampak predvsem kot leto, polno naučenih lekcij, ki jih bom to leto zagotovo dala v prakso.

dav

Kaj mi je najbolj ostalo v spominu iz leta 2017? Zagotovo izlet na južno Češko, prvi pol-maraton v mojem življenju, priprave na maraton, ki so se žal predčasno zaključile zaradi poškodbe, spoznavanje novih ljudi, preživet čas z družino in prijatelji, predvsem pa je bilo leto 2017, leto osebne rasti v vseh možnih pogledih. Nekatere stvari mi bodo za vedno ostale v lepem spominu in ravno zato se še toliko bolj veselim leta 2018, ker vem, da bo to leto zopet polno norih dogodivščin in podvigov.

Moj glavni cilj tega leta je, da zagrabim vsako priložnost, ki mi bo dana. V svojih 22 letih sem preizkusila že ogromno stvari, pa še vedno mislim, da je mogoče doživeti veliko več. V zadnjih letih sem veliko stvarem rekla ‘da’ pa še vedno jih je trikrat več takšnih, ki si jih želim preizkusiti in zanje do sedaj nisem imela poguma. Ali ‘jajc’ po domače. Sem oseba, ki ves čas išče nekaj več in ko se katera izmed priložnosti prikaže, stisnem rep med noge in še tako neverjetno ponudbo zavrnem. Sedaj pa sem se odločila, da imam tega zadosti in da bo to leto zagotovo eno izmed mojih najbolj uspešnih let do sedaj.

dav

Moja življenjska želja je, da bi prepotovala svet oziroma vsaj veliko večino le tega in to leto bom zagotovo več svojega časa posvetila izletom in potovanjem. Ne pričakujem, da bom v 365 dneh prepotovala pol sveta, ampak če mi uspe obiskati vsaj nekaj držav v Evropi (ali mogoče celo izven nje), bom na dobri poti do svojega cilja. Drugačna kultura, hrana, neokrnjena narava in ljudje različne narodnosti – to so stvari, ki si jih želim odkrivati in verjamem, da mi bo uspelo spoznati vse skrite kotičke sveta, v katerem živimo.

Drugi cilj, ki sem si ga zadala za to leto je ta, da želim več časa preživeti v družbi ljudi, ki mi pomenijo največ – družina in prijatelji. V letu 2017 sem spoznala, da si kljub temu, da mi družina in prijatelji pomenijo ogromno, ne vzamem dovolj časa, ki bi ga kvalitetno preživela v njihovi družbi.

IMG_4150-01 (1)

Objem in pogovor sta dve stvari, ki ju ne počnemo dovolj in ju imamo za samoumevni. In čeprav vem, da osebe, ki me obdajajo, vedo, koliko mi pomenijo, bom to leto več časa namenila temu, da jim to tudi pokažem. Konec koncev so to ljudje, ki me sprejemajo v vsej moji čudni različici in čeprav delam vsako stvar čisto po svoji volji, me v vsem podpirajo.

Tretja točka, ki jo zadnjih nekaj let že pridno izpolnjujem, so stvari, ki me osrečujejo. To leto si želim še naprej početi stvari, ki me izpopolnjujejo – šport, branje knjig, pisanje bloga, ‘čajčkanje’, preizkušanje novih receptov in drugo. Vem, da se najverjetneje sliši zelo ‘klišejsko’, ampak se zavedam, da imam samo eno življenje, ki ga ne mislim živeti po standardih in pričakovanjih drugih oseb. Sama sem zadovoljna s svojim življenjem pa čeprav nimam vsega, kar bi lahko imela. Imam pa vse tisto, kar potrebujem.

IMG_20171107_083803

Uživam v drobnih stvareh, dobri hrani, iskrenih nasmehih in toplih objemih. Počnem stvari, ki me veselijo in čeprav so včasih popolnoma v drugi smeri, ki jo drugi pričakujejo od mene, sem vesela, da se vsakič znova spopadem z izzivi, ki si jih zadam. Na koncu štejejo stvari, ki si jih v življenju dosegel, ali si bil srečen ali ne, ali si imel ob sebi osebe, ki so te imele rade in ti njih, ali si iz življenja naredil, kar si si želel in ali si izkoristil priložnosti, ki so ti bile dane. Biti srečen ne pomeni, da imaš ogromno denarja in najnovejši model avtomobila; biti srečen pomeni uživati v drobnih trenutkih, početi stvari, ki te veselijo, preživljati čas v družbi svojih najdražjih in navsezadnje, biti zadovoljen s samim seboj.

20264941_10211581937196680_7326478542671665175_n

Zadnja stvar, ki jo želim dodati je ta, da želim to leto ostati točno takšna kakršna sem. Sem posebna in čudna, vedno nasmejana in pozitivna, trmasta (včasih celo preveč) in odločena, ampak vedno pripravljena pomagati drugim in jih osrečevati. Okrog sebe imam same pozitivne ljudi, za katere vem, da mi bodo polepšali tudi leto 2018. Imam ogromno osebnih ciljev, tudi takšnih, ki jih v tej objavi nisem napisala, ampak vem, da bom z vztrajnostjo dosegla prav vse, kar si bom zadala.

Torej – novo leto, nova jaz? O tem bi se dalo napisati še kakšno objavo, ampak da zaključim. Ne verjamem v spremembe čez noč in čeprav ogromno ljudi v novo leto vstopa v upanju, da bo vse drugače, jaz ta oseba žal nisem. Vem, da spremembe vzamejo ogromno časa in verjamem, da se oseba lahko spremeni, ampak je za to potrebno tudi kaj narediti. Sama ne pričakujem velikih sprememb, želim si samo to, kar sem napisala zgoraj – ogromno novih dogodivščin, smeha do solz, doseženih ciljev, pretečenih kilometrov in sprejetih priložnosti. Vam pa želim sanjsko leto 2018!

Imejte se radi,
T.

Komentiraj